mooommmmyyy kızlaar size bi soru sorucam bilgisi olan yardımcı olabilir mi? 7. ayında doğan bebeklerin yaşamı ihtimali daha yüksek iken 8. ayda doğanların yaşama ihtimali daha düşükmüş doğrumu tam bilmiyorum da..
Fatmadmr37 mooommmmyyy tamamen bebeğe bağlı bir durum bence bu. 27 haftalik doğup çok sağlıklı olan da duydum ayını tamamlamasına rağmen küveze girip vefat eden de.
mooommmmyyy Fatmadmr37 tabikide bebekten bebeğe değişiyo ama böyle bi algı var gibi 8. ayda doğanların yaşama ihtimali daha düşük diye