Aysedgrlikrkmz Kaçıncı haftanızda çıktı benim göbeğimde bi çıkıntı olmaya başladı ama gaz mı acaba 🙄😅
Smiley87 Aysedgrlikrkmz 10. Haftada ayva göbekcik kadar çıkmaya başlıyor canım evet 🤗 ama tabi birazcık şişkinlik gaz etkisi de oluyor
Gamzelibebek Aysedgrlikrkmz ya karın çıkması derken çok çok hafif bi şişkinlik gibi bende de oldu 2 aylıktan beri şu an 14 haftayım daha tam çıkmış değil şiş orta kısım bıraz
Aysedgrlikrkmz Selinselinselin ay bende bugün böyle sanırsın beş altı aylık hamileyimbi tuhaf eksi dedim şimdiden böyleyse sonunu düşünemiyorum 😅
Aysedgrlikrkmz Yaser27 ya biraz da bünyeden bünyeye değişiyor ama bu kadar erken çıkması bana da saçma geldi biraz 😅😅😅
Aysedgrlikrkmz Gamzelibebek benim de böyle ayva göbeği gibi derler ya öyle gibi ama gaz da olabilir bilemedim 🥰
Zulal10 Aysedgrlikrkmz benim 11 hafta geçen hafta vardı şimdi yok geceleri de çıkıyo biraz.Ama gazdan oluyo emin ol🙄
Sevdaninmucizesi Aysedgrlikrkmz gazdır benim de Bi bakardım çıkıntı vardı uyanırdım sanki sönmüş hepsi 😂