Kikiriki User_e34 beta ile belli olmaz değeriniz 3000 leri geçince muayeneye gidip keseyi görün doktorunuz o zaman haftasını söyler. Sağlıkla gelsin inşallah
Kikiriki Busranur_mnts benim doktorum son adete göre hesaplamadı benim geç döllenme olmuştu keseyi görmeye gittiğimde normalde 6 haftalarda olmam lazımken 5. Haftadaydım mesela o nedenle keseyi görünce dedim ben :)
Busranur_mnts Kikiriki Hıı doğrudur canım eğer çok fark varsa doktor ayarlama yapıyor benim de yumurtlama 18. Gün sata göre 6+1 ama gelişim farkı var mı bilmiyorum yarın gidicem 5+2de kese görememeiştik