Selenavci63 teşekkür ediyorum cevap verdiğin için öncelikle evet canım bende öyle yapıcam çünkü normalde aradıklarında iki hafta sonra gel dedi tam 19 oluyordum tamam dedim ama gitmedim yanlış takip mi yapılıyor anlamadım bende bekliyorum 20 haftalık olmayı sağlık ocağına haber vermemiştim gebeliğimi birde vermedim diye azar yedim ☺️