1 yıldır deniyoruz ama bi türlü olmuyor geçen ay kimyasal yaşadım artık aklımdan çıkarmaya çalışıyorum akışına bırakmaya çalışıyorum ama zorlanıyorım eşimdede bende de bi sıkıntı yok doktorum yıl sonuna kadar doğal yolla olmazsa tedavi başlarız dedi.
Siz ne kadar sürede gebe kaldınız ve bu süreçte neler yaşadınız dertleşelim birazcık