Lolo21 Merhaba 23 haftalık oldum dün göbeğimde bir tane çatlak gördüm normal nemlendirici krem sürüyorum sizce ne kullanmalıyım erken mi çatlak için
erikarpuz Lolo21 ben de 23. haftadayım hindistan cevizi yağından baska bisey kullanmıyorum hiç çatlak görmedim henüz
Ebrcmal Ben 35+5 im bebek yağı badem yağı başladım ama badem yağı tüyleri uzattı bebekyagi ve kakao yağı devam ediyorum yeni çatlak yok
Sarl9697 Haftadayım lierac önerdi doktorum asla düzenli kullanmadım aklıma gelirse sürdüm(hafta da 1 belki) henüz çatlağım yok biraz bünye yapı meselesi
bizzocone Ben 16 haftalığım genetik diyorlar bazen ne sürsen de çatlak oluyormuş ben şuan hindistan cevizi yağı tatlı badem yağı ve e vitamini sürüyorum her gün kırkpınar yağlı güreşine katılacak gibi oluyorum umarım çatlak olmaz