Kızlar Rabbım nasip ederse 3. bebisime hamileyim yarın detaylı ultrason günümüz ama ilk gibi heyecan korku stres karışık duygular yaşıyorum annelik delilik gerçekten testte pozitif gördüğün an evdeki çocuklardan farkı yok resmen umarım hersey yolundadır görenler bizede dualarında yer verirse çok mutlu olurum umarım güzel haberlerle döneriz hepinize duaciyim inşallah hepimiz sağ salim sağlıkla vaktinde kazasız belasız kucaklarimiza alip yuvalarimiza döneriz kolay sağlıklı güzel bir hamilelik gecirriz insallah🫶🤲