Kızlar yakın zamanda normal dogum yapan varmı ebe mi yaptırdı asistan mı doktormu asistanlar pek güvenemiyorum denk gelirse diye ya n’aptınız nasıl geçti odalar nasıl tek varmı oda doğum da odanızla aynı yerdeki yaptırıyorlar ilgileri nasıldı yakınını alıyolar mı sancı çekerken süreci anlatırmısınız erkek ebe asistan oluyor mu