Mama_ustasi Merhabaa 😍😍 Ağrıya tayinimiz çıktığından yeni geldik ve Lena Hastanesinde ve özel bir klinikte takiplerime başladım. Doğumumu Lena Hastanesinde düşünüyorum. Lena Hastanesinde doğum yapan varmı? İlk kez geldiğimizden detaylı araştıramadık. Deneyimlerini ve yaşadıklarını paylaşabilir mi? Bilmediğimiz yer olunca maalesef herkese soruyoruz.
Aleynail Bende rahmi beyle anlaştım. 8 gün içinde bekleniyor doğumum. Eş tayini nedeniyle ağrıdayım bende
Kubis_34 Merhaba hoşgeldiniz, bende ağrıda öğretmenim 😊 özel bir kliniğe gidiyorum doktorumun anlaşmalı olduğu 2 hastane var, 2 hastaneden birinde olacak doğumum tam netleşmedi. Siz kaç haftalıksınız, hangi doktora gidiyorsunuz?
Mama_ustasi Kubis_34 Merhaba hoşbuldum sizde hoşgeldiniz. Şuanda 9. haftamızdayız. Ben hem özel bir kliniğe gidiyorum hemde lena hastanesindeki doktora gidiyorum dönüşümlü gidiyorum yani. Eşim hastane ortamını daha çok benimsiyor. O yüzden her iki hekimle ilerliyorum. Doğum için Lenayı düşünüyorum ancak yeni geldiğimden buradaki düzeni, planlar vs. beni zorladı. Araştırıyorum iyice.
Kubis_34 Mama_ustasi bende hastane ortamı daha iyidir diye düşünerek Lena ile başlamıştım. Daha sonraları Op. Dr. Muhammed Fatih Alptekin’in kliniğine gitmeye başladım. Çok daha memnunum. Aynı anda iki doktor kafa karıştırabilir.
Mama_ustasi Kubis_34 evet iki hekim zorluyordu ilk başlarda ancak her iki taraf da bildiğinden benim durumumu bir sıkıntı çıkmıyor şuan. Tabi herkes için zorlayıcı ve kafa karıştırıcı olabilir.