Glr_grz Adetime 5 gün var. 4 yıldır korunmuyoruz olmuyordu. Defalarca test yaptım ama hiç böyle çıkmamıştı. Bu teste güvenebilirmiyim bilmiyorum çooookkkk heyecan yaptım.
Busranur_mnts Glr_grz inşallah vardır canım daha güvenilir testlerle de dene ya da bunda koyulaşma görürsen kan ver <3<3
faveylaa Glr_grz aşkım bende bu testle öğrendim hamile olduğumu üstelik regle 4 gün varken pozitifti çıkardı beni yanıltmadı umarım şeninde pozitiftir 🙏
Glr_grz Busranur_mnts Kaset test yaptım onda çıkmadı l ile başlayan marka. İlçe küçük olduğu için başka alternatif yoktu bunun aynısı var bir tane daha mı yapsam acaba. Daha önce almıştım Bu testten kuruma çizgisi bile çıkarmamıştı
Nil_yusflu Glr_grz valla bana geçen ay aynı böyle çıkardı çok sevindim ama yanlış göstermiş regl oldum bu teste güvenip hayal kırıklığı yaşama ama inşallah yine de vardır sadece ben üzüldüm aynı şeyi yaşayıp diye yazmak istedim
Glr_grz Nil_yusflu iki tane yaptım ikiside aynı bu şekilde çıktı adet günümü beklerim yada başka test yaparım inşallah hayırlı sonuçlar alırım
Antakya-kuveyt Bende 4 yıl sonra ıkıncıye hamıleyım çok şükür ıkı yıldır deniyorduk sonra dedıler dokucu asıt kullan dört ay sonra hamıleyım çok şükür folic asit kullandınız mı