Sevdanurr4 Kızlar şuan 32 haftalıgız oğlumun gelişimi 3 hafta önden gidiyo boyu iyi ama kilo olarak 3 hafta önde doktorum erken doğum olabilir ağrıların arta bilir dedi gelişimi böyle olup erken doğum yapan var mı şimdiden ağrılarım var 38 de doğum olacaktı ama sanırım 38 e kadar dayanamicam 😌
Aysllllm Sevdanurr4 hemen hemene aynı sayılırız canım ..benim de çok ağrılarım var ama nasip bakalım ne zaman gelicek 🤷
SuEr_Tu1512 Sevdanurr4 Bende 21 haftalığım normalde 300,400 Gr olması gereken bebeğim 426gr olmuş. Benimki de erkek bebiş🤷♀️ Amma velakin ilk oğlum 35.haftada 2400gr doğdu. Şaşırıyorum 😧
Sevdanurr4 yasarceyda12 Canım valla bişey yemedim öyle özel olarak hamile olmadan önce ne yiyorsam onları yedim soda çok içiyorum oda olabilir muz yiyorum erkek bebek de olunca sanırım gelişimi fazla ilerliyo😀 sezeryan olucam evet
yasarceyda12 Sevdanurr4 ikincş sezeryan mı ? Birde gelişimi önde olduğu için doğumu ne zaman planlıyor
gulanne_ Sevdanurr4 benimde iki haftaya yakın önde ben zaten bir an önce sağlıcakla doğurmak istiyorum 32 ydim ama gelişimine göre doktor 34 diyor 4 hafta daha bekleyelim 38 de doğurursun diyor . Bir yönden seviniyorum doktor kötü bir şey demedi benimle birlikte kilosuna seviniyor tabi çok kilolu olması doğumu zorlaştırır mı bakalım birkaç haftaya belli olur gönlünüzü ferah tutun
Yavuzzynpmhra gulanne_ kilolu bebekte iyidir arkadaşım doğurdu 4.200 kızını, sürekli emzirmiyor gece 😃 bir uyuyoruz sabah kalkıyoruz diyor😂 ( buda biraz fazla sanki tabi ama. ) mizah yapıyorum, sğalıkla doğsun miniğiniz inşaallah 🫠🌸
gulanne_ Sevdanurr4 benim kafam karışıyor uygulamadaki haftamız değiştirdim doktorun söylediği haftaya göre düşünüyorum artık kendimi 😆
10gamze Sevdanurr4 bebeğin iri olması doğum süresini haftasını etkilemez çok iriyse planlı normal olur
gulanne_ 10gamze o da suni sancı demek ve muhtemelen de kesi demek hayırlısı olsun hakkımızda sağlıkla gelsinler 🥰
10gamze gulanne_ evet canım suni yada sezeryan artık nasıl karar verilirse doktorun netleştirir🫣 2hafta önde planlı normalle doğum yapmıştım bende 37+5te 40haftaya yakındı gelişimi
Derya2 10gamze merhaba üstünden çok zaman geçmiş ama doğumunuzu özelde mi yaptınız bu durumlarda devlet planlı doğum yaptırıyor mu acaba yoksa bekletiyor mu