Ege_annesi Kızlar ben de ara ara kasık da batmalar şişkinlik bel ağrısı göğüs hassasiyet falan oluyor ve bunlar regl belirtileride olabilir ama umudum gebelik 🤰 benim bat 2 sizler ne durumdasınız 💖
A_nuur19 benumde bat 2 daha yeni öyle bı test yapayım dedim ve silik çizgi çıktı çok şaşırdım ama bu testlere güvenemiyorum yine de inşallah vardır ne zamandır bekliyoruz 🌸
A_nuur19 mira_0102 Beklemek en iyisi canım ben çıkmaz diye yaptım evde test vardı şimdi de içim içimi kemircek mesela
Ege_annesi A_nuur19 bende o yüzden yapmıyorum erkende 28 de yapabiliyorum ama sakin kalamam heralde bide 3 ay söylemek istemiyorum kimseye nişanda düşüğüm bardı çünkü
Ege_annesi A_nuur19 valla öyle canım insanın morali bozuluyor ister istemez bide herkes bilince daha çok stres oluyorsun
A_nuur19 Ege_annesi Aynen öyle bı de kimin nasıl baktığını ne düşündüğünü bilemiyosun nazar oluyo en iysii biraz söylememek ama dayanamıyoruz ki
Ege_annesi Papatyam--01 awox net sonuç veriyor diyorlar bende aldım bekliyorum 28 nde yapmak da istiyorum ama üzülmekte istemiyorum at bakalım asko seninkine
A_nuur19 Ege_annesi evde bı tane vardı freely bı deneyim dedim anında çıktı çizgi şaşırdım ya açıkçası insallah vardır adet günüme kadar awox alıp bide onunla deniycem bakalım
demom Benim bat 5 Temmuz ama. 2 gündür ciddi karın kasıık ağrım var. Regl öncesi desem bu kaaaadar öncesi ağrım olmuyordu