Acemianne27 Merhaba kızlar adet olmama 14 gün var ama şöyleki cumartesi günü emar cihazına girmem gerekiyor kaç günde kanda belli olur acaba bilgisi olan var mı ?
Busranur_mnts Acemianne27 daha anca yumurtlama dönemindesindir canım ya da yumurtlamışsındır herhangi bir sıkıntı olmaz inşallah ben adete 3 gün kala kanda öğrendim
23nisan22m Acemianne27 ilk zamanlar için sorun olmuyor dedi doktorum. Ben ilaçlı mr a girmek zorunda kalmıştım. Çok şükür bi sorun olmadı
Yusufunannesi_ Acemianne27 şu an daha yumurtlama dönemidir. Yani daha öncesinde gebelik oluşma ihtimali düşük. Zaten döllenme, implantasyon derken 10-12 gün civarı sürüyor. Anladığım kadarıyla da şu an belgelenmiş bir gebelik yok. Neden sorun olsun?