Fipek bence geç bile kalmışsınız Allah korusun herşey bizim için. Erken doğum olabilir, birden ağırlaşabilirsiniz. Ben 32.haftada herşeyi bitirdim kapısını kapattım. 37+5 teyim yediğim kahvaltı masasını kaldıramıyorum ağrıdan. Aynı dönem hamile kaldığımız kuzenim 34 te doğum yaptı oda herşeyini hazırlamıştı benimle birlikte. Destekçiniz varsa hemen biter ama tek başınızaysanız bence hemen başlayın.