Nuriay Kızlar iki gen önce hamile olduğumu öğrendim henuz ultrasona girmedim sat a göre 4.3 günlük gözüküyor 6 hafta gitmek istiyorum direk ultrasona ne tavsiye ediyorsunuz ? 5 haftada gidersem 10 gün spnra tekrar kalp atışı için gitmem gerekicek
Busranur_mnts Nuriay hayırlı olsun canımmm <3<3<3 ben 5+2de gittim kese görmedik 6+2de gidicem kuzenim de 6+de hem kese hem de bebeği görmüştü 8+1de de kalp atışı için gitti
Nuriay Busranur_mnts evet erkün gitmek stres yapıyo helede geç döllənme varsa ki ben hep geç yumurtluyorum
Busranur_mnts Nuriay ben de 18 19. günde yumurtlamıştım ondan da olabilir en iyisi geç gitmk ben takipli olduğum için doktor çağırınca gittim
Nuriay Busranur_mnts anladım canım canım devlete gidemicəm iki çocuk var 😍 özel var evimine yakın ayakla 5 10 dk direk oraya giderim inşAllah
Busranur_mnts Nuriay en iyisi canım ya ben de ilerleyen zamanda özele giderim arada devlet arada özel bakalım duruma göre
Nuriay Busranur_mnts geçen yıl mart ayında 5 haftada gitdim gözüktu ama 6 7 haftada kalbi durmuştu kürtajda çok sorun yaşadım her defa canımda eldən gidiyo yine öyle olur diye korkuyorumda doktorumla bi konuşayım ne diyecek
Busranur_mnts Nuriay ben de 6+2de gitmiştim ilk keseyi gördük ama lekelenmem vardı arttı kanama oldu 6+5de düşük yaptım bebek vs göremedik beta yavaş artmıştı sonra düşüşe geçti bugin yine kan verdim en son cuma 1990dı daha çıkmadı sonuç
Elifeminask Nuriay canm bence erken git ki düzenli bthcg yükselısı oluyr mu bir bak. Allah korusun farklı durumlara karsı bilgili olrsn
Nuriay Elifeminask canım bizde devamlı beta takibi yapılmaz mesela bir kere beta gerekirse veririz ve direk 5 haftada ultrasona gireriz ve usten eğer gözükmezse altdan kontrol yapılır Ama tabiki dış gebelik olasılığı ihtimaline göre erkün gitmekte fayda var doğru söylüyorsunuz şuan 5+2 adete göre Bir iki güne gidicem hayırlısı olsun umarım kese gözükür
Elifeminask Nuriay benm beta hcg artısı takip edilmisti bir arkimde takıp edildi ve dıs gebelik oldgu ortaya cıktı. Olay daha karmasık hale gelmeden müdahle edildi anne için iyi oldu o bakmdan dedim
Deleted33000 Nuriay bende üçüncü çocuğumu perşembe sabah dogurdum şu kucağımda emiyor diğer çocuklarım büyükler ve o kadar güzel bı duygu ki anlatamam hepsinin yeri ayrı güzel 🥰🥰🥰
Nuriay Deleted33000 ne kadar büyükler canım aslında bende iatiyordum 3 cüyü ama çocuklar 8 9 yaşındayken hayal ediyordum ne bileyim çok stresliyim hem seviniyorum hemde çox zorluk çekeceğımı biliyorum bıraz buruk işde içim yinede Sağlıkla doğsun istiyorum tabikk
Deleted33000 Nuriay oğlum 13 kızım 10 yaşında canım benim iki düşük olmasaydı bu kadar ara vermicektim aslında ama nasip bu zamanaymiş