Serone Kızlar Regl döngümü şu şekilde bir ay 41 bir ay 34 bu ay 34 lük döngüdeyim son Regl tarihim 4 Haziran adet bitimiyle her günü değerlendirdim dün ovulasyon aldım yapmaya başladım resmi ekliyorum dün ara verdim bundan sonrası gün aşırı değerlendiricem ama acaba daha yumurtlama olmadı mı
Sendenbanakalan Serone hayırlısı olsun hakkınızda bir günde bir degelndirme yaptınız ise stres yapmayın yeni başladım teste gecmi kaldım gibisinden eger yumurtlama önce ise vee o günü degerlendirmeye aldın ise daha iyi 🤲🌸
Serone @adatuna canım bi baksana şimdi yine yaptım ama bu seferda öğlenden daha silik daha yumurtlama yok değil mi
Serone adatuna aaa beklemek gereklimi beklemiyordum hiç akşam bi daha yapıyım bide vok su içmiştim belki etkilemiştir
Serone Gebelik testinde kırmızı net çizgi görene kadar kan vermicem geçen ay tüm testlerim hayalet çizgiydi Regl gecikti kanda çıkmadı bu ay olur inş biraz sık değerlendirdim umarım kalite düşmemiştir
Sendenbanakalan Serone evet bnde denedim ama bnm günüm gecti ve negatif adet sökücü verdi dr ama kullnmadıgım icinde hlâ olmadım maalesef 🥹
Serone Sendenbanakalan aa geçen aydan beri mi olmadın ya durumuz çok zor bende 42 . Gün oldum işte o kadar imreniyorum ki düzenli adet olanlara
Serone  acaba diyorum yumurtlamam önceki haftalarda mı oldu test silikleşiyor sanki emin olamadım regle 13 gün var daha ama
mrvrm Serone son adetiniz 4 Haziransa regl bitiminden hemen sonra başlamamışsınız. Arada bayağı gün var. O arada olmuş da olabilir belli olmaz. Test sayınız yeterliyse yapmaya devam edin bence