Selamlar benim pembe renkli kanamam olmuştu 20 haziran bat 22-23tü sonrasında 23 haziran gebelik testi yaptım ğozitif geldi beta 17 geldi ve aynı anda şiddetli kanama başladı bugün kontrol beta düşmesini beklerken 42 geldi doktorum progestan başladı bu kadar yoğun yerleşme kanaması yaşayan var mı