Hanımlar merhaba. 21 haziranda beta bakmıştık 45.2 çıkmıştı regl günü.
Dün yani 25 Haziran’da hem beta hem progesteron bakıldı
Progesteron 28.5
Beta 201 çikti. Artık yavaş yavaş sevineyim mi artış tam 4 katı yani olması gerektiğini biliyorum. Progesteron daha önceki gebeliklerde bu kadar yüksek değildi en fazla 14 flandı buda iyiye işaret midir