remziyesahin Kızlar merhaba. Kafam çok karışıık lütfen yardımcı olun. Aile hekimliğinde tetanoz aşısı yaptırıcam bugün aile hekimimi aradım 20 haftalık olduğumu söyledim ama onlarda 18 hafta gözüküyorum iki hafta sonrasında çağırdı. Ama doktorum ve bebeğin gelişimine görede 20 haftalık hamileyim. Bugün kadın doğumumu aradım oda demezmi 20 değil 19 haftalıksınız diye iyice kafam karıştı. Sizdede böyle haftalar değişiyo mu bebeğin gelişimine göre mi 19 haftalık hamileyim yoksa sın adet tarihime göre 18 haftalık mıyım??🙁🙁🥴🥴
Zeynpatak remziyesahin benim de son adet ve bebegin gelisim haftalari farkli .Ama son adeti baz aliyorlar genelde . Bir de hemsire bana bebegin hareketlerini hissediyo musun hissetmeyince vuramam demisti hissediyosan 19 20 cok da farketmez
Yaser27 remziyesahin Bende son adete göre 17 ye gireceğim ama doktora göre 18 böyle olunca kafa baya karışıyor ben de doktorun dediğini baz alıyorum
Minnosunannesii Son adet tarihi baz alınıyor ama 18 veya 20. Hafta farketmez bende 18+3 üm bugün oldum bir sorun olmuyormuş
remziyesahin Deletedmom56 içimi rahatlattınız inankiii, çünkü bazen haftasında yapılması gerekiyo bazı testler veya aşılar oyüzden endişelenmiştim bide zamanı geçer diye
Yaser27 remziyesahin zaten doktorun yönlendiriyor ki Ben 2 'li testte 11 haftalikti doktor da 12 haftalik cıktı 2li testi yapın demişti.