ignur Yarın randevum var yine gidip gelmeye basladi bu belirtiler😆 dün şiddetli bulanti vardi bugün yok hafiflemis, yahu korkuyorum boyle olunca normal miiiii
Seyma190623 ignur 9+3 (ultrasonda 10. Hafta) olarak yazıyorum. 2 gün önce kustum dün hiçbir şeyim yoktu bugün midem yanıyo inanın her gün farklı asla birbirini tutmuyo ve 8+3 ten önce hiçbir belirtim yoktu
YyyyYasemin ignur 6+3 bi gün yatırıyor kusmaktan canım çıkıyo bir gün de uyutuyor uyuya uyuya canım çıkıyor gerçekten gel gitli yaşıyorum mesela uyumak için geldim bu sefer uykum kaçtı 😆
ignur Leontiine ilkinde kalp durmasi oldu su an oksapar kullaniyorum.. o yuzden endiseliyim biraz, tesekkur ederimmm🫠
ignur Seyma190623 aa bu haftalarda da ultrasonda önde gitme durumu oluyor mu ben illa 20. Haftalardan sonra sanıyordum ne alakaysa😁😁 Tesekkur ederim bu arada icim rahatliyor🥲
Seyma190623 ignur evet 4 gün önde gidiyomuş 😅 tabi değişir mi bilemiyorum ama doktor hiçbir sakıncası olmadığını ve gelişiminin güzel olduğunu söyledi