nurmltli61 Beyzakksal öyleydim 😂suyum azdı başındandır makat gelişti normal şansım hiç yoktu iyiki de sezeryan olmuşum ben normale dayanamazdım😂
3_bebelianne Beyzakksal baksana postlara çok var erken doğum tek değilsin gelip geçer allahın izni ile
Parlalina Beyzakksal evet 37+4 te alınıcak mecburi riskli gebelik geçirdim 4 kez ameliyat olmak zorunda kaldım hamileliğim boyunca. 5. Kez ameliyat gerekecek ondan kaynaklı