Burcusn_8 Selam,bi tanıdık sepet beşik verdi de ,içindeki sünger yeterli mi yoksa üstüne yatak vb,koymam gerekiyor mu.Kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim 🫶🏻