Östrojen hormonu çok arttığı için de diş etlerine kan oturuyormuş sanırım.benim de olmuştu. Ben diş etlerini çok bastırmadan fırçalayıp kanatıyordum diş etlerim rahatlıyordu.doktora gitmiştim gargara vermişti hamilelikte kullanabilirsin yutmadan tükürüyorsun zaten demişti.tuzlu suyla gargara,dışarda soğuk pres iyi geliyor.ben soğuk suyla gargara yapıyordum o da iyi geliyordu.bir de paradontax ın diş etleri için olan macunundan aldım.