12 günlük bebeğim var hamd olsun. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bebeğim 3-4 gündür ağız şapırdatıyor , tükürüğü çok katı sanki , susamış gibi. Birde boş yutkunma hareketi mevcut. Emmesi güzel bez sayısı güzel. Ama ağız şapırdatma, katı tükürük, boş yutkunma hareketi vs. Endişe ediyorum. 2 gündürde kusuyor gibi öksürüyor öğürüyo sonra yutuyo. Galiba kusmuğunı yutuyor . Reflü yatağında yatıyor. Sırt üstü kafa sol tarafta yada bütün beden sol tarafa doğru yatırıyorum. Her emzirmdden sonra mutlaka gaz çıkarıyorum. Bu öğütme öksürme kusmuk yutma beni çok korkutuyor 🥺 Allah korusun . Emzirdikten sonra hemen yatırmıyorum da . Birde ben sezeryan oldum klindan antibiyotik kullanıyorum, bebeğimde Velevit diye bir gaz ve D vitamini ilacı kullanıyor hergün. Doktor hergün kullansın dedi yeni , hastaneden çıkarken demişti. O doktora gitmiyorum da artık zaten . Devlette başka doktor arayışındayım. Hassa birde sanki bazen nefes almayı unutuyor gibi oluyo ama bunlr kuruntu mu lohusa kafası mı yaşıyorum fazla mı takılıyorum anlamadım açıkçası. Bazen çok hızlı nefes alıyor bazen yavaş . Önerisi olan fikir vrcek olan var mı ? Bunlar normal mi mesela ?