Canım ne yaparsan yap kendi istemediği sürece bırakamaz bu illeti. Kendi kafasına dank etmesi lazım. 70 k kardayız işi bahane böyle böyle kaç 70 k lar gider. Öncelikle sana ve varsa çocuğuna haram yedirme düşüncesinin çok günah olduğunu bi anlaması lazım. 2 yıllık evliyim 1 buçuk sene bende çektim boşanma ile tehdit her gün huzursuzluk vs benimkinde geçici çözüm oluyordu birde arkadaş çevresinde oynayan çok vardı. İşi vardı kaybetti eksiye girdi altınlarım gitti her seferinde borcu bitirelim bırakıcam diye diye neler neler. Artık son zamanlarda da bi vursam tamamen bırakacağım diyordu ama hem vuramıyordu hemde vursa geri yatırıyordu. Çok şükür 3 aydır onu çok kararlı görüyorum kaybettiği işini geri aldı ödemeleri de kumarla yapamayacağını anladı kendi çalışmasıyla ödemeye çalışıyor artık. Birde babası vefat etti mayısta onun o tenine dokundum ya diyo dünyevi zevklerin boş olduğunu anladım dedi bana babası da bıraksın diye uğraşırdı. Daha bir sürü şeye sebep oluyor kumar. Üstüne başına bakamaz paspal gezerler akıl kumarda borçlarda olduğu için. Ortamda çekilirler bi köşeye bi zaman sonra borç istememek için arkadaş ve yakın çevren senden uzaklaşır falan ailenene bakamayışının kendinde oluşan o ezikliği falan bir sürü aşama. Çok uzun yazdım farkındayım ama yol yakınken yeni başlamışken daha kolay vazgeçer. Sizin kazancınız size yeter güzel konuş eşinle yapıcı konuş tehdit huzursuzluk daha ters tepiyo. İnşallah tez zamanda bırakır. He birde anladığım kadarıyla aşırı bi kaybınız yok onları geri getirmeye uğraşmayın sakın kumardan daha da eksiye girersiniz vurursa dahi geri yatırır. Giden gitti unutun bu saatten sonra helal kazanmaya baksın. Gerekirse akıllı telefon kullanmasın.