momofprincess1221 Parinas esimi hayalinden alparslandan vazgecirip Batuhana razi ettim simdi barisa nasil edicem🫣🙄
Parinas momofprincess1221 Batuhan da çok güzel bence. Ben ikisi arasında kalınca barış dedim. Alparslan hem çok var hem ağır geliyor bana bi bebek için
momofprincess1221 Selim_Alparslan bugün kreste bir anne kafami karistirdi .barista begendim isimler arasindaydi.ama esim istemiyor canim 🪷
As38- Ayyy babamız bizimkinide Barış koyuyor Barış olsun 2 haftamız kaldı kucağımıza almaya belki erkende gelir ama belli olmaz 😂
momofprincess1221 As38- saglikla gelsinler kolaylikla .30.06.25 sezeryan tarihi yani pazartesi .kizlarim 2 ve 3 yasinda babalari bakacak .Dualarinizi eksik etmeyin sag salim yavrularima kavusayim insALLAH🤲
As38- momofprincess1221 Aminn canım hayırlı doğumların olsun inşallah sende bana dua et ilk gebelik belli değil ne zaman gelir 🤷♀️
Selim_Alparslan momofprincess1221 Bence artık degistirme zaten eşinin istedigi ismide koymadın diğerlerini hep sen koymuşsun adama haksızlık etme 😵💫 Batuhana razı oldu bence güzel isim kararsızlık yapma artık kuzu 🎀
Selim_Alparslan momofprincess1221 Sağlıkla kucağına al kuzu bizim daha 86 ya 🎀 ne zaman tekli rakamlar gelir acaba 😵💫