Ferise34 öncelikle geçmiş olsun canım, 7 haftalık düşük yapmıştım kasımda 2 ay korundum doktorum öyle önermişti 3. Ay gebe kaldımm. İlk adetim uzun sürmüştü korkmuştum hatta ama 2.de düzene girmişti gebelik hemen olmaz heralde diye düşünmüştüm ama nasipte varmış 3.ay ilk denemede oldu