EDA_ALP Kızlar Merhaba 8 aylık hamileyim çok kararsızım isim hala netleştiremedim yardımcı olur musunuz ? Sizler neler düşünüyorsunuz?
Katya1 EDA_ALP bizde kararsızız ya ama aklımda Selim , Kayra, Poyraz var sadece eşimde bambaşka isiimler bulmuş