Canım e nabızda gözüken kan değeri sonucu. Asıl sonuç için doktoruna gitmen lazım sana bir kâğıt verecek grafik olacak hatta. Sakın enabıza düşen sonuç ile kendi kendine teşhis koymaya çalışma yapamazsın mutlaka doktorun verdiği o kağıt lazım. Aynı hatayı ben yaptım kendime zehir ettim o günü meğer hiçbirşey yokmuş değer yüksek geldi gözüme e nabızdan sonucunun çıktığını görünce git doktora al kâğıdını. Bazı doktorlar vermiyormuş o zaman resmini çek ileride detaylı ultrasında perinatolog ikili test sonucunu görmek isteyecek