seydabal_60 Kızlar 26 günlük bebeğim var lansinohun hangi biberonunu almalıyım avent vardı çok yavaş olduğu için değiştirmek istiyorum
myangelson seydabal_60 aventin başlığını değiştirin 1+ olandan alın muhtemelen yenidoğan kullanıyorsunuzdur
myangelson seydabal_60 tamam 3 numara alın 1+ o . Ben oğlum 1 buçuk 2 aylıkken falan almıştım akışı güzel gayet
seydabal_60 myangelson benim oğlum 26 günlük şuan aventin 4 numarasını kullanıyoduk boğulma yapıyodu lansinohun 1+ boğulma yapar diye korkuyorum
myangelson seydabal_60 4 numara çok büyük benim oğlum 4 aylık bizde bile 4 numara boğulma yaptı 3 numaradan devam ediyorum