Günaydınn kızlar
Ben 5+5 haftalık hamileyim pazar günü lekelenmem başladı ve pazartesi acil olarak doktora gittim keseyi gördük haftasıyla uyumlu ama malesef ki kesenin etrafında kanama var doktor progestan verdi ve kullanmaya başladım kanamamda var bir saatte pedi doldurmuyor ama kanamam oluyor kanamam ne zaman geçer hep yatıyorum sadece tuvalet ihtiyacım için kalkıyorum korkuyorum da haftaya kontrolüm var ikinci gebeliğim 4 yasında bir oğlum var daha önce böyle bişey yaşamadım bilginize ihtiyacım var biraz uzun oldu hakkınızı helal edin