rabiayy Kızlar 24.haftadayım. Bebeğimin hareketlerini her gün hissediyorum ama her an değil gibi. Biraz sabah hissediyorsam, gün içerisinde çok az hissediyorum ve bir de gece çok az. Normal midir bu durum? Ne zaman çok sık hissetmeye başladınız ?
tahamommy rabiayy normal canım bende genelde sabah uyandığımda bir iki hissediyorum akşamlarıda genelde dinlenmek için uzandığımda hissediyorum, gece belki ediyordur ama biz hissedemiyor olabiliriz haftalarımız daha küçük bende 26. Haftadayım
Esma006 rabiayy ilk hareketlerini ben 24.haftamda hissettim her saat heraket edecek diye bir söylenti yok nerdeyse 18 saat uyuyorlar yürürsün belki o an hareket eder hsisetmezsin soluna yatıp sakın ortamda bir iki. Saat yat hissetmek istiyorsan eğer
rabiayy tahamommy ayy evet benimde tam olarak böyle oluyor. Akşam dinlenmek için uzanırsam hissediyorum kıpır kıpır🌸
rabiayy Dadas yaaa sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏 🌸 benim de 2 gündür öyle çok şükür, hep hissediyorum
Zeynep0742 rabiayy bu haftanda böyle olması normal.bende 30.haftamdayim şuan daha çok hareket ediyor ve çok sert dayak yiyormuşum gibi hissediyorum 😄