Kızlar ben her ayın 24 ünde adet oluyorum düzenli 15 .ci günde 3 gün süren kanamam oldu ama az sonra doktora gittim dedi sağ yumurtalık gebe kalmaya hazır halde yani çatlamak üzeri gün aşırı ilişkiye gir neyse yaptım şimdi bugün sabah ilk idrarla test yaptım negatif çıktı kan vermeye geldim böyle başına gelen var mı