Tuba3560 aysuuozcn çok haklısın valla banada çok zor gelio helede şu mide bulantısıyla işe gelmek ölüm resmen
Merve-metin aysuuozcn 37+0a kadar çalıştım herkes iş yerinde doğuracaksın diyordu izne çıktım 3 gün sonra acil doğuma girdim
Sevoselo Bende çalışıyorum kızlar 18+5 benim tüp bebek olduğu için 7 aylık gibi iğnelere devam ediyorum ama 4 buçuk aylık hamileyim ben tekstilde çalışıyorum dahada yorucu bu sıcakta hiç çekilmiyor