kayamommyy 20 haftalıkken tetanoz aşısı oldum boğmaca olanından ve aşı sonrası kustum istahım kapandı heryerim ağrıdı sırtım belim gögüs kafesim sizdede oldumu ya çok kötü hissediyorum hiçbirşey yapmak istemiyorum
atesismom kayamommyy bende dün oldum canım ama sadece kolum ağrıyor hafiften doktoruna danış istersen yan etki yapmış olabilir. çok düşünmemeye çalış🌸
Sdnrymnklc kayamommyy 2 hafta önce oldum kolum uyustu ve agrı yaptı üstüne yatamadım onun harici yan etki görmedim bn bogmacalı yaptırmadım
Nisa58Sivas kayamommyy Tek Doz Oldum 4 gün kolum ağrıdı Doktoruma söyledim 2. Olma o zaman Yeterli Tamam dedi
Ceku256 kayamommyy boğmacalıyı vurulduğum gece ateşlendim eklem ağrıları çektim sabaha kadar döndüm durdum hiç uyuyamadım. Sonraki gün ama sadece kol ağrısı kalmıştı. Ebe daha önce 2-3 kişide daha duydum nadirde olsa böyle olanlar oluyor parol içebilirsin dedi. 4 hafta sonra sadece tetanoz aşısı olduğumda sadece kolum ağırdı ama başka bir sıkıntı yaşamadım.
ddefnos kayamommyy kolum aşırı ağrımıştı ve dediğin gibi hasta gibiydim üstüne bide bebek hareketleri yavaslamisti ama 2 günde falan geçti kolumda iz bile kalmıştı bi süre kızarıp sismisti
2cocuk2kopek kayamommyy doktora bi danış canım ben sadece Tetanoz oldum onda da hafif bi kol ağrısı oldu o kadar
ylmzx Hemşire bana ateşlenme ya da kusma gibi bir durum olursa doktora gitmemi söylemişti . Bir doktorunuzla görüşmenizde fayda var