Asiye_ Kızlar doktorum MP folic adlı takviye edici bir ilaç önerdi kullanan da fazla görmedim içersinde de bunları var bu ilacı kullanan yada içeriğini anlayan var ise yorum yapabilir mi 25+4 deyiz daha önce bir iki doktora da sordum kullan dediler
Minnakpopus Asiye_ yani multivitamin olarak veriyorlar bunları. Ben ocean mummy kullanıyorum 8 aydır memnunum
Asiye_ Minnakpopus bende 2.ci kutuma geçtim doktor önerisi ile aldım fazla kullanan olmayınca emin olamadim bir türlü