İlk hamileliğim 34 haftalıkken kanala girmiş dediler 36 haftalıkken rahim ağzı yumuşamış dediler ama ne gelen varr ne giden sancı olmadan da açılma olur mu kızlar dün gece doguruyorum sandım ama yine geçti aşırı vajinaya baskı hissi ve kasılma vardı sancı yoktu ama açılma olunca anlaşılıyor muu