Merveangel düşük riski vardı benimde güngörende oturmuyorum normalde avcilarda oturuyorum ilgiyi de güngörenide sevmiyorum meltem hastanesine gittik memnun kaldik ilgi çok çok kötü 15 gün muayene süresi varken ücret almaya çalışan bi para tuzagi hastanesi ya gerçekten memnun kalmadiginiz kadar varmış