Olumsuz konuşup canınızı sıkmak istemem ama geleceğe güvenmeyin depremi var Allah göstermesin tek kalırsınız depremi yaşamış ve çocuklarını kaybetmetmiş hayata tekrar tutunmaya çalışan onlarca insan tanıyorum. Komşumun iki oğlu kazadan vefat etti ne tüp bebekler yaptı olmadı. Ben onaylamıyorum başka çare bakın.