Saraylokumu hastane çantasını hemen yapabilirsiniz ben 33+2 oldum haftalardır hazır çantam, temizlik için zaten düzenli olarak abla geliyor, bence size de uygunsa temizlik için birini bulun çünkü temizlikten dolayı sancı, lekelenme vs gibi şeyler sık yaşanabiliyor. Hatta son haftaya gelip doğuramayan olunca direk eğilerek yer silin temizlik yapın derler ☺️