Evetttt bana da sonun da buraya doğum hikayemi yazıp atmak nasip oldu biraz negatif bir hikaye ama olsun hadi gelin dinleyin bi gün gündüzden akşama doğru artan ağrılarımla eşimle görüştüm ve acile kontrole gidelim dedim yatışımın yapılıcağı belliydi ama sorun şu ki refaktçım annem ve o da çalışıyor eşim de dediki annemin çalıştığı hastaneye gidelim en azından aracı olur ve ben kalırım yanında dedi neyse annesinin çalıştığı hastaneye kontrole gittik akşam saat 11 civarında ilk başta doktor ultrason cihazıyla baktı ve bi sorun yok dedi sadece suyu sınırda ama problem değil bi sorun yaratmaz bu durum dedi daha sonra çatı muayenesine aldılar ve açılmamın olmadığını söylediler benden idrar testi istediler o sıra da kaynanam da hastanedeydi ben idrar testini verirken kaynanam çalışanlarla görüşüyor ve saolsun benim adıma yatış kararı veriyorlar ben idrar testini verirken hemşire geldi bana önlük verdi ve yatışımın yapıldığını söylediler ben hiç bişey anlamadan önlüğü giyip içeriye girdim bana bebeğin suyu az ve yatışının yapılması gerekiyor dediler ki zaten evrakları herşeyi halletmişler ben gelene kadar her neyse yanımda kimsenin kalamayacağını telefon vs kesinllikle yanımda kalmaması gerektiğini söylediler beni o kadar gerip sinirlendirdiler ki bende yatışımı iptal edin ben çıkmak istiyorum dedim tabi bunun üstüne hem çalışanlar hem kaynanam çok sinirlendi riske atıyorsun vs gibi konuştular ama doktor bana bi problem olmadığını söyledi ben kavga dövüş ayrıldım hastaneden tabi bi taraftan da sinirden titriyorum hastanenin çıkışına doğru benim suyum gelmeye başladı o an çişim geldi sandım sonra duraksamadan gelmeye devam etti suyumun geldiğini anladım ve gerginlikten ağlamaya başladım eşime de ben bu hastane de doğum yapmıycam kendi hastaneme gitmek istiyorum dedim o sıra da annemle görüştüm onu da çağırdım o da geldi oraya neyse kendi hastanem de doktor kontrol etti bebeğin suyunda bi problem olmadığını söyledi ama benim suyum geldiği için yatış verdi ve biz o gece hastaneye yattık yatışım gerçekleştikten sonra ara ara giren ağrılarım olmaya başladı nstler fln bağlandı bu arada ağrılarımın başladığı saat gece 3 falan sabah saatlerine doğru benim sancılarım sıklaşmaya başladı ve ağrıdan duramamaya başladım benim bulunduğum katta da sadece ben bu kadar şiddetli ağrı çekiyorum herkes gayet normal sabah saat 8 civarında artık sancıların şiddetinden bas bas bağırıyorum kesinllikle yatak üstünde oturamıyorum yumuşak olduğu için sancım daha sıklaşıyor sırtımı yatağa yaslayıp yere oturdum kuru yere saatlerce orda sancı çektim ultrasonlar çekildi nstler çekildi ama ben kıvranıyorum bi taraftan da Meryem suresini dinlemeye çalışıyorum ama kesinllikle sancıdan duyamıyorum benim geceden sabaha kadar çektiğim sancıdan sadece 2 cm açılmam olduğunu söylediler neyse saat 9-10 civarında Nst bağladılar 5 dk sonra doktor ultrason cihazıyla baktı ve acil sezeryana alıyoruz dedi normalde bebeğin gelişi doğum pozisyonu suyumun gelmesi vs herşey normal doğum yönünde ilerlerken acil sezeryan dediklerinde annem ve ben neye uğradığımızı şaşırıyoruz dokunsalar ağlıycaz neden diye sordu annem doktora çektiğim sancıların ağırlığından dolayı bebeğin solunumunun yavaşladığını söylüyor doktor ve beni 5 dk içinde giydirip sondayı takıp ordan oraya derken ameliyata alıyor bunlar gerçekten 5 dk içinde oluyor ameliyathanede hemen o sedyeden öbürüne alıyorlar beni belden aşağısının uyuşması için iğneyi yapıyorlar sedyeye uzanmamla uyuşmam bir oluyor zaten ellerimi bağlıyorlar fln ama benim uyuşturucunun etkisinden kafam da uyuşmuş ve çok bişey hatırlamıyorum sadece bebeğimin ağlama sesini duyuyorum yarım yamalak ondan sonra doğurdum mu diye soruyorum yanımdakilere evet diyorlar ve bebeğimi gösteriyorlar o an yalan yanlış bebeğimi görüyorum ve sonra benim de ameliyatımı bitirip çıkıyorlar benim doğum hikayem de böyleydi kızlar biraz gerginlik sinir stres vs derken sonunda sağlıcakla oğluşuma kavuşmanın mutluluğunu yaşıyorum ve şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin gerçekten ben çok zorlandım umarım sizler bi çırpıda kucağınıza alırsınız 🥰❤️