BebegimVeBenn_ Napıyorsunuz nasılsınız kızlar kaç haftalık oldunuz hamilelik nasıl gidiyor 🫠🫶🏻 Biz 21 haftalık olduk bugün çok şükür perşembe görmeye gideceğiz inşallah ♥️
Lmnakdnc BebegimVeBenn_ bizde 25 olduk 🐣 perşembe gidecektik ama grip oldum haftaya ertelemeyi düşünüyorum
Naazli BebegimVeBenn_ aiiiy bende böyle kontrol günlerini iple çekerdim. Şimdi bebişimi kontrole götürüyorum. Zalımsın zamaaan 🥹🥹
birpskmerve BebegimVeBenn_ bende perşembe gideceğim 33.haftalığım ne zaman bu haftalara geldim anlamadımm🥹
bereninannesi__ BebegimVeBenn_ benim yarın hatta bugün oldu 🥲 38+1. Bakalım ne durumda minik fasülyem🥹