Ben bebek odası gibi değil, çocukluğu ve hatta ergenliğinde bile kullanabileceği şekilde bi oda yaptım dolap ve şifonyer olarak. Sadece yatak olarak 5-6 yaşına gelinceye kadar kullanabileceği bi yatak yaptırdım. Eşyaları vs hepsini yerleştirdim. Bebeklerin ister istemez çok fazla ıvır zıvırı oluyor bence imkan varsa ve mümkünde en azından bi dolabı olmalı onları koyabilecek.