Yeeso ben bi ara her banyodan çıktıktan sonra limonu elime sıkıp koltuk altıma sürüyordum baya işe yarıyordu temizliğide düzenli yaptığım sürece hatta hiç kokmuyordum diyebilirim deodorant bile kullanmıyordum.
bırakmıstım ama geri başlayacam bende aynı sizin gibi şikayetci olmaya basladım bu durumdan çünkü