Bugün kontrolümde doktorum açıklığım olduğunu söyledi iki saat önce de nişanım geldi hala akıntım devam ediyor. Sabaha kadar dayanabilirsem gidince doğumum uzun sürmez üçüncü gebeliğim çünkü. Kızımın da sabah 9da patoloji sonuçları çıkacak diğer postta anlatmıştım. Çok heyecanlıyım dualarınızı bekliyorum 🙏🏻🙏🏻