Nurrvldn Kızlar biz bugün 24+0 olduk bızımle aynı olan anneler nasılsınız hareketlerı çok hıssetmeue başladınız mı
busra2512 Nurrvldn Günaydın 🌺 biz de 24+2 olduk. Benim ikinci gebeliğim ben 14.haftada ufak ufak başlamıştım hissetmeye. Şimdi daha bi fark ediliyor tabi 🥰
Zeynepkarip Nurrvldn yakın sayılırız bizde 23 hafta olduk bol hareketli bir erkek bebişimiz olucak inşallah💕
FRVP20 Nurrvldn biz 24 olduk hareketleri çok sert artık hiç durmuyor diyebilirim 😅2. Hamilelik bu arada
Petrikor1 Nurrvldn tabiki çok normal. Uzun bir süre uykuda oluyor zaten bebişler o sıralarda hareket hissetmek zaten zor
Dilaraatlass Bende bugün 24+0 oldum,2. Gebeliğim olduğu için hareketlerini uzun zamandır hissediyorum ve yarın doktor muayenemiz var 🙂↔️