İyi aksamlar herkese son adet tarihim 6 mayıs .16 haziranda doktora gittim ve 7 mm olarak boş kese gözüktü doktor 10 gun beklememi söyledi cuma günü kontrole gidicektim ama dün lekelenme olduğu icin bugün farkli bir doktora gittim ultrasonda keseyi göremedi alttan bakti kalp atısı var yok arasi dedi net bir şey söylemedi napmalıyım