Zeyzeyzey Kızlar gecen hafta gittiğimde doktor kese için erken dedi bugun tam 5haftalık oluyoruz yarın gitsem kese görünür mü bilen var mı kalp atısı için cok mu erken ?
Laviniiaa Zeyzeyzey Beta kaç baktırdın mı? Bir de 5.haftada genelde görünüyor 6da da kalbini duyuyorsun
bebek_29 Zeyzeyzey Evet kese görülür ama kalp atışı için beklemeniz gerekiyor bir kaç hafta 6 7 haftalıkken duyarsın kalp atışını 🐣 bu arada hayırlı olsun 🌸
RukiyeMM Kızlar bende 6+2 keseyi geçen hafta gördük bu hafta kalp atışları duymak için gittim erken dedi doktor