Yenidoğan icin yavas akış daha iyi olur sanırım ben lansinoh un süt sağma makinasını almıştım onunla birlikte geleni kullanıyorum ilk bebeğimde de onu kullanmıştım ben cok seyrek kullandım düzenli kullanacaksanız bilmiyorum ama meme reddi yapmıyor diye düşünüyorum akımı baya yavas