Kan idrar vermiştim cuma günü bu gün gittim kendi doktorum yoktu bende sağlık ocağına gittim sonuçlara baktırmak için diğer değerim normal ama şeker yüksek 114 dedi yemek yiyemiyorum çok fazla karpuzda çok şeker var bir haftadır karpuz yiyordum sanırım o yüzden yükseldi sizin kaçtı şekeriniz benim çok mu yüksek acaba moralim çok bozuldu😞 11 haftalığım ikinci gebelik